AZ Energies – sdělení našim zákazníků v období nouzového stavu v ČR

Vážený zákazníci,

s ohledem na aktuální nelehkou situaci klademe maximální důraz na dostupnost našich služeb pro všechny naše klienty. Zároveň se chováme co nejodpovědněji a s respektem k ochraně zdraví našich zákazníků a zaměstnanců.

U AZ Energies 90% požadavků můžete vyřídit z bezpečí domova, přímo v naší aplikaci MOJE AZ, nebo na našich klientských infolinkách. V případě urgentní potřeby kontaktujte naší obchodní linku a domluvte si schůzku v bezpečí vašeho domova s naším zaměstnancem z oddělení zákaznické péče.

I s ohledem na to Vás prosíme:

  • Dočasně omezte osobní návštěvy našich poboček – snižujete tak riziko  přenosu nákazy.
  • Než se v případě neodkladných záležitostí vydáte na pobočku, nejprve kontaktujte naši infolinku a pokuste se vyřešit požadavek po telefonu.
  • Pokud situace opravdu vyžaduje osobní návštěvu našeho zaměstnance, nebo chcete navštívit některou z našich poboček, tak si nezapomeňte  předem domluvit termín schůzky, nebo ověřit aktuální otevírací dobu pobočky, kterou najdete na našich stránkách www.azenergies.cz.
  • V pobočce vždy dodržujte minimální odstup 2 metry od dalších zákazníků a našich zaměstnanců. V případě, že v pobočce již není místo, počkejte prosím venku, až některý z ostatních zákazníků pobočku opustí. Zdraví našich zákazníků a zaměstnanců je pro nás hlavní prioritou, proto prosím při případné návštěvě pobočky vstupujte vždy s rouškou, nebo jinou ochranou obličeje.
  • V případě, že zůstanete bez příjmů z důvodu nařízené karantény a nebudete moci hradit zálohy, tak nám tuto situaci neprodleně nahlaste a najdeme společné řešení.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám, abyste aktuální nelehkou dobu spolu s námi přestáli ve zdraví.

Vaše AZ Energies s.r.o.